divendres, 7 de setembre del 2012

Amsterdam - Llagostera

Resum de les etapes 2, 3, 4 i 5 ... bufffff.... (7/08/2012)
Bé abans de res, dir que continuem en ruta tot i les dificultats trobades ... ja us ho explicaré ...

La segona etapa,( 124km)  va ser molt placida, fins que al final del dia i arribant al nostre destí Neerlinter el meu genoll esquerra  va dir prou ... dolor intens, però varem arribar  al càmping  B&B Het Leeuwrikenveld on ens varen preparar un soparet mmmmmm, totes les verduretes acabades de collir de l'hort i tot ben presentat en un menjador al centre del patí amb la llar de foc encessa. No podíem demanar res més. Amb la panxa plena i amb l'esperanca que el meu genoll es recuperés ens en varem anar a dormir.

Tercera etapa (125km) fins a Celles a uns 20 Km passat Dinant... de veritat us recomano el tram des de Namur a Dinant al costat de la riba del riu... espectacular!! etapa fàcil fins passat Dinant on vàrem comencar a pujar i pujar i pujar i.... altre vegada el meu genoll aiiii!! Finalment però ja al camping  Paradiso. vaig poder descansar ... però amb por de no poder continuar l'endemà ... varem decidir que faríem una etapa curta .

Quarta etapa (50Km) fina a Gembes ahhhh i la casa de la por hahahaha.... el meu genoll va aguantar  prou bé totes les pujades  i arribant a Gembes ( a la zona de l'Ardennen, a mi em recordava entre l'alta Garrotxa i el Pirineu) varem veure un Hostal, B&B, Camping, .... bé un tot en un .... hahaha . Era o havia estat un hostal , però ara la senyora que ho porta ( madamme Beatrix) ja s'ha fet gran i la veirtat semblava la casa de la por i la "mugre". Per sort nosaltres no havíem de dormir en cap de les habitacions. Estàvem acampat al patí , entre l'hort i el galliner ... haha ;) 

Cinquena etapa (60km) fins a Florenville. En realitat entre Gembes i Florenville només hi ha uns 40 o 45km , però hem patit el que s'en diu efecte perdua. Sí ens hem perdut en un tram que passava al  mig de bosc.. una etapa super xula entremig de poblets de muntanya i boscos d'arbres immensos.
Per sort sembla que el meu genoll es va recuperant. Demà però tornarem a fer una etapa curta, per acabar de passar les etapes amb les pujades més fortes i després, espero poder fer tirades més llargues. 
En Nick és un super campió, sembla que no se li acabin mai les energies i per sort el tinc al costat animant-me i també posant -hi un toc d'humor... 
Així que pugui penjaré algunes fotetes vale??? 
Apa doncs, molt bona nit... a descansaaaarrr!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada